besmelah
daftar

دیدار صمیمانۀ طلاب و اساتید مدرسه با حضرت آیت الله دژکام

صبح امروز طلاب و اساتید مدرسۀ تخصصی فقه امام رضا علیه السلام، به دعوت نمایندۀ مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعۀ شیراز، در دفتر ایشان حاضر شدند. در این دیدار صمیمانه، حضرت آیت الله دژکام با بیان این‌که بهترین اوقات برای من زمانی است که در میان طلاب حضور دارم، طلاب مدرسۀ تخصصی فقه را به طور ویژه مورد لطف قرار دادند.

در این جلسه که با حضور معاون محترم امور حوزه‌ها و روحانیون نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی گلشن مدیر مدرسۀ تخصصی فقه امام رضا علیه السلام شیراز با تشکر از فرصت فراهم شده از سوی امام جمعۀ محترم شیراز برای این دیدار صمیمانه، گزارشی مختصر از فعالیت‌های مجموعه مدرسۀ فقهی بیان کردند. همچنین پیش از سخنان آیت الله دژکام، تعدادی از طلاب و اساتید مدرسه به نمایندگی از مجموعه طلاب و اساتید، گزارش و پیشنهادهای خود را ارایه نمودند.

حجج اسلام حسین زارعی، علیرضا اباذرزاده، سیدمحمدحسین ذاکری، علی ارجی، و حمیدرضا امیری، به نمایندگی از طلاب پایه‌های هفتم تا درس خارج نکات مورد نظر خود را بیان کردند. اساتید محترم حجت الاسلام و المسملین سیدمحمدعلی هاشی و حجت الاسلام و المسملین علیرضا اصغری نیز به نمایندگی از اساتید مدرسۀ فقهی، با بیان اهمیت کار مدارس فقهی و لزوم تقویت فقه در استان فارس و شیراز، از نمایندۀ مقام معظم رهبری در استان به خاطر اهتمام ویژه به این موضوع قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

السلام علیک یا رســـــــــــول الله امــــیر المؤمنین فاطـــمة الزهراء حسـن بن علی حسین بن علی علی بن الحسین مــحمد بن علی جـعفر بن محمد موسی بن جعفر علی بن موسی مـحمد بن علی عـــلی بن محمد حــسن بن علی حجة بن الحسن

آخرین مطالب